Klienti si neumí řádně objednat GDPR služby

Zkušenosti ukazují, že si klienti neumí řádně objednat GDPR služby. Dochází k tomu, že si klient objedná “rádobyGDPR služby a je spokojen, že vyřešil problematiku GDPR. Vždyť to přece není nic složitého! Bohužel praxe nám ukazuje, že klienti se kterými se potkáváme na různých akcích a ukazují nám jak mají GDPR pořešeno“, jsou náhle velmi nemile překvapeni co od firem pod pojmem “GDPR služby” vlastně obdrželi.

V drtivé většině dochází k situaci, kdy klient po realizaci těchto “rádobyGDPR služeb zjistí, že vlastně to co si objednal a následně co bylo realizováno, nesplňuje základní požadavky plynoucí z oblasti GDPR respektive kybernetické bezpečnosti.

Následně zvažují, kde nastala chyba?
Objednali jsme si služby, vybrali jsme ekonomicky nejvýhodnější (čti nejlevnější) nabídku u firem co nabízí GDPR služby, tak jak se to obvykle dělá.

Chyba nastala v tom, že si klienti řádně nenechali prezentovat obsah a rozsah služeb poskytovatele a druhá chyba nastala v tom, že si špatně služby objednali! Problematika GDPR je velice nová a firmy zatím nemají dostatek zkušeností a především erudice s danou problematikoú, takže dochází pak k efektu, když každý kdo něco četl o GDPR se vydává za odborníka a nabízí dané služby. Nelze se tedy divit, že klient, který se neorientuje v problematice GDPR, si vlastně ani neumí “řádně” takové služby objednat.

Jaké dostanu výsledky když si “špatně” vytvořím zadání, respektive jakou dostanu odpověď, když se “špatně” zeptám?

– Odpovím si sám: “Špatné”.

Z tohoto důvodu jsme zavedli novou službu pro klienty a to je vytvoření odborné části objednávky, smlouvy nebo veřejné zákazky, tak aby bylo splněno očekávání klienta a došlo k naplnění požadavků plynoucí z problematiky GDPR a kybernetické bezpečnosti.

Zeptejte se nás:

  • jaký mám stanovit rozsah služeb?
  • jak mám vytvořit zadávací podmínky pro výběrové řízení či smlouvu?
  • jaké mám požadovat výstupy?
  • co konkrétně mám objednat?

Napsat komentář